Studio Power Plate Klub Fitness
Flexi Pass Sodexo
ĆWICZYMY
W NIEDZIELĘ
PIERWSZY TRENING GRATIS!
Utrzymuj formę z Power Plate!

Wybierz dni tygodnia i zapisz się!






Kontakt ze Studio Power Plate
tel.
889 164 434


Polub nas facebook!
Studio Power Plate na facebook


Błędy w fitnessie


Ażeby na starość pozostać w dobrej kondycji umysłowej, konieczne jest wykonywanie intensywnego treningu myślenia.

Nie, z badań jasno wynika: sudoku, krzyżówki, itp. niewiele zdziałają. Mózg jest tak jak wszystkie inne organy ciała, jedynie dostawcą dla układu mięśniowego. Dewiza brzmi: nie trenuj mózgu tylko rozwijaj mięśnie. Kto jest w dobrej kondycji fizycznej i trenuje, innymi słowy rozwija kognitywne sterowanie układem mięśniowym, np. poprzez taniec, trening siłowy, sporty walki itp., może zapobiec demencji starczej. Maksymalnie idealny byłby dobrej jakości pod względem koordynacji trening przy pomocy Power Plate pod okiem trenera. 2 x 20 min tygodniowo wystarczy dla optymalnego neuronalnego wyczerpania.

Ogólnie przyjęto, że dzięki treningowi brzucha można schudnąć w obszarze brzucha.

W wyniku konwencjonalnego treningu brzucha nie chudnie się w rejonie brzucha, lecz ćwiczy się tylko mięśnie brzucha. Mięśnie pracujące pod warstwą tłuszczu odprowadzają krew żylną. Kwasy tłuszczowe mogą zostać odtransportowane tylko przez krew żylną. Z tego powodu w treningu brzucha dodatkowo należy spowodować zwiększenie przepływu krwi w strefie znajdującej się powyżej w stosunku do tej, na której nam zależy. Odbywa się to dzięki zastosowaniu urządzenia Power Plate.

Ogólnie przyjęto, że w celu przeciwdziałania osteoporozie trzeba się dużo ruszać.

Błąd: nie dużo się ruszać, lecz bardzo silnie obciążać. Prędkość odkształcenia kości jest decydującym czynnikiem w procesie odbudowy. Wszystkie produkty i towary żywnościowe zawierające wapń itp. na nic się zdadzą bez właściwej informacji przekazanej do kości. Dowód: u rowerzystów, którzy ruszają się bardzo dużo, osteoporoza występuje. Power Plate daje starszym ludziom możliwość powrotnego odbudowania utraconej gęstości kości.

Ogólnie przyjęto, że fitness zwalcza cellulit.

Cellulit to odłożone kwasy w tkance łącznej kobiety. Nadymane komórki tłuszczowe są widoczne na zewnątrz jako wybrzuszenia. Dużo fitness zwiększa wydzielanie kwasu mlekowego i pogarsza problem przede wszystkim w odniesieniu do genetycznego typu kobiety - gruszki. Zalecenie: regularne przyjmowanie minerałów zasadowych, zażywanie zasadowych kąpieli i przynajmniej dwa razy w tygodniu poddanie się masażowi Power Plate.

Ogólnie przyjęto, że żeby spalić tłuszcz, trzeba trenować wytrzymałość.

Zasadniczo należy odróżniać pracę od dawania bodźców. Praca to dodatkowe spalanie kalorii najczęściej przez poruszanie ciała w pewnym okresie czasu. Prowadzi to jedynie do minimalnej zmiany ciała i przemiany materii, co z ekonomicznego punktu widzenia jest bardzo nieefektywne.

Znacznie lepsze są krótkie, anaboliczne (odbudowujące) treningi, które za każdym razem zwiększają bodziec i pociągają za sobą pewną superkompensację (procesy naprawcze ze skutkiem wykraczającym poza proces odbudowy). Ciało spala przy tym przez wiele dni dodatkowe kalorie dzięki podwyższonej podstawowej przemianie materii (zużycie kalorii w spoczynku podczas 24 godzin).

Tak też jest możliwe, że 20-minutowy trening na Power Plate spali w ostatecznym rozrachunku więcej kalorii niż uprawianie jogi 3 x po godzinie na tydzień. Power Plate zwiększa przemianę materii osiągając poziom trwałego wyższego zużycia kalorii.

Ogólnie przyjęto, że aby mieć zdrowy układ krwionośny i serce, trzeba trenować wytrzymałość.

Układ krwionośny i serce, podobnie jak wiele innych narządów w organizmie i ciele, pełnią rolę dostawcy dla układu mięśniowego. Zwiększenie zapotrzebowania na natlenienie poprzez odbudowę układu mięśniowego wzmacnia pośrednio układ krwionośny i serce. Najnowsze badania dowodzą, że mięśnie w ciele są również realnymi doktorami i rewanżują się za to przy pomocy substancji przekaźnikowych utrzymujących zdrowie, które np. dławią komórki rakowe, zapobiegają i leczą cholesterol i cukrzycę.

Intensywny krótki trening mięśni polepsza więc pośrednio funkcjonowanie Państwa systemu krwionośnego i serca.

Ogólnie przyjęto, że na starość każdy staje się słabszy i maleje.

W wolnej naturze wszystko jest większe, silniejsze i bardziej umięśnione aż do samej śmierci. Każde drzewo i każde zwierzę nawet po osiągnięciu dojrzałości płciowej dalej wzrasta, dlaczego?

Magiczne słowo to bodziec anaboliczny (wydalanie hormonów pobudzające odbudowę komórkową), który góruje nad systemem katabolicznym (rozkładem). Ze względu na to, że nie są w stanie wywierać tak łatwego wpływu na inne czynniki jak genetyka i środowisko, koncentrują się na wydalaniu hormonów anabolicznych. Możliwie wykonalne i najszybsze rozwiązanie stanowi ciągle jeszcze intensywne zastosowanie Power Plate w odpowiednich odstępach z wysokim napięciem wstępnym.


© 2011 STUDIO POWER PLATE
Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści!

Wykonanie: Studio Nivo