Studio Power Plate Klub Fitness
Flexi Pass Sodexo
ZMIANA ADRESU!
NOWA LOKALIZACJA
PIERWSZY TRENING GRATIS!


Utrzymuj formę z Power Plate!

Wybierz dni tygodnia i zapisz się!






Kontakt ze Studio Power Plate
tel.
889 164 434


Polub nas facebook!
Studio Power Plate na facebook


Przyspieszone rezultaty - podstawowa zasada Power Plate


Wzór:

Obciążenie rozciągające i naciskające na ciało.
Powyżej wartości przyspieszenia g (g=9.81 m/s2)
Zgodnie ze znanym wzorem Newtona m * a = F

Przykład: 80 kg * 5 g = 3924 N (odpowiada 400 kg)


Efekt:

Wymuszone skurcze mięśni przez odruch rozciągnięcia we wszystkich grupach mięśni i wszystkich typach włókien mięśniowych; wysoce intensywny trening z minimalnym obciążeniem na pasywny układ ruchu.


Wysiłek:

Zalecenia: optymalne rezultaty dla treningu całego ciała osiągane w wyniku 2 x po 20 minut treningu tygodniowo. 20 minut odpowiada setkom tysięcy skurczów mięśni pod najwyższym obciążeniem.
Najczęstsze efekty powstają w fazie regeneracji ( ok. 3 do 4 dni) a nie podczas treningu.


Trening:

Badania dowodzą, że wzrost siły szybkości, siły wytrzymałości i ruchliwości wynosi pomiędzy 25% do 50% przy oszczędności czasu wynoszącej 85% w porównaniu do tradycyjnego ostrego treningu siłowego.
Poprzez zwiększoną przemianę materii w sposób utrzymujący się (długotrwale) będą spalane większe ilości kalorii (+64% nawet po 4 godzinach). Wiek biologiczny ulegnie obniżeniu dzięki silnemu wydzielaniu hormonów wzrostu (+361%) , a układ mięśniowy będzie odbudowany.
Hormon stresu obniży się o (32%), testosteron o (7%), bóle pleców będą zredukowane o (66%).

Modelowe przedstawienie procesu dopasowania



Grad der Anpassung - Stopień przystosowania

  1. Trening siłowy Power Plate
    • Trainingsende - koniec treningu
  2. Regeneracja
  3. Superkompensacja
    • Zeit - czas



© 2011 STUDIO POWER PLATE
Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści!

Wykonanie: Studio Nivo